Nasazení
Naším krédem je otevřenost, takže vám nebudeme tvrdit, že se nasazení obejde bez práce. I když se HaloPSA dá používat téměř okamžitě, byla by škoda jej nenasadit správně. Nabízíme vám 3 stupně implementace (i s jejich cenou) tak, abyste ze své investice vytěžili maximum.
Implementaci provádí PB Com
V provozem IT ve firmách máme letité (od r. 1997) zkušenosti. Víme, že většinu komplexnějších systémů bez pomoci někoho, kdo je znalý věci, dobře nasadit nejde. Pomůžeme vám.
Jak implementace probíhá?
Nezávisle na tom, pro jakou implementaci se rozhodnete, platí následující podmínky. Implementace je prováděna pomocí dálkové správy ve spolupráci s vašimi zaměstnanci. Vzhledem k nutné interaktivitě, potřebě zadávat vaše hesla a podobně není možné nám jen „předat klíče“ a přijít k hotovému. Ten, kdo s námi z vaší strany bude na implementaci spolupracovat, by měl mít zevrubný přehled o tom, jak vaše firma pracuje, jakým způsobem účtujete svoji práci a musí mít i rozhodovací pravomoc tak, aby nám mohl kvalifikovaně zadávat požadavky na konfiguraci produktu. Samozřejmě, že vás navedeme, vysvětlíme, co a jak, ale bez vás to nepůjde! Práce je rozdělena do půldnů a z dobrých důvodů ji neumíme a nechceme spojovat do celého dne. Takže realisticky počítejte s dobou zhruba dvou týdnů, než bude vaše implementace hotová, pokud se rozhodnete úplně pro všechno.
Základní odbavování
Cílem implementace Základní odbavování je dát vám vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli začít HaloPSA používat k odbavování servisních požadavků prostřednictvím tiketů. Zahrnuje import vašich zákazníků, nastavení vaší organizace a týmů, SLA a obsah vašich servisních tiketů.
Připravíme vám všechny způsoby, jakými vás mohou vaši klienti kontaktovat, ať už je to prostřednictvím portálu, e-mailem nebo telefonicky/manuálně.
Součástí je i nastavení šablon vašich e-mailů a zákaznického portálu.
Tato implementace zahrnuje:
- Import klientů z vašeho ekonomického systému
- Nastavení Organizace, Oddělení a Týmů
- Nastavení šablon e-mailů
- Nastavení integrace s mailboxy
- Nastavení podpisů vašich servisních techniků
- Nastavení SLA
- Výběr datových polí pro vaše servisní tikety
- Nastavení Portálu pro vaše zákazníky
- Nastavení workflow u vašich tiketů, pokud potřebují změnu
- Otestování zadávání tiketů
Očekávaná časová náročnost je cca 4 hodiny, tedy půl pracovního dne. Před implementací požadujeme, abyste měli připravený seznam vašich klientů v Excelové tabulce, kterou vám předáme předem. Během implementace je třeba, aby byl po celou dobu k dispozici váš zaměstnanec, který je dostatečně kvalifikovaný a má oprávnění rozhodovat o tom, jak chcete HaloPSA nastavit.
Cena: 6 000 Kč bez DPH
Poptat implementaciPokročilé vykazování
Implementace Pokročilého vykazování předpokládá, že již máte HaloPSA rozběhnuté na úrovni Základního odbavování požadavků. V podstatě tedy, že funguje vyřizování tiketů. Pokročilé vykazování vám umožní opravdu vytěžit schopnosti HaloPSA a hlavně – zajistí vám, že za svoji práci dostanete zaplaceno. Kromě integrace s Azure EntraID a vaším CSP portálem u Microsoftu totiž obsahuje hlavně nastavení účtování, servisních smluv a opakujících se plateb v souladu s vaším způsobem účtování práce. Ať už máte zákazníky s paušální platbou, předplacenými hodinami, nebo libovolnou kombinaci obojího, zajistíme, aby se vaše práce na servisních tiketech správně promítla do vyúčtování vašemu zákazníkovi.
Pokud u vás váš zákazník nakupuje licence Microsoft 365, už nemusíte manuálně kontrolovat na konci každého zúčtovacího období, kolik a kterých licencí používá. HaloPSA vám připraví pro vaše zákazníky účet dle informací, které získá přímo z CSP portálu Microsoftu, takže na vás je jen poslat fakturu. Účtujete si nějaký administrativní poplatek spojený s každou licencí? Není problém, i tohle vám zautomatizujeme.
Tato implementace zahrnuje:
- Nastavení sazeb za práci
- Import smluv
- Nastavení účtovacích plánů
- Nastavení opakovaných plateb, zejména za servisní smlouvy a licence Microsoft 365
- Nastavení servisních požadavků a katalogu služeb
- Nastavení rolí
- Nastavení EntraID pro Single Sign On pro vás i vaše zákazníky
- Nastavení synchronizace s Microsoft CSP portálem
Očekávaná časová náročnost je cca 16 hodin, tedy 2 pracovní dny, rozdělené do čtyř půldnů. Před implementací je třeba, abyste měli pohromadě vaše servisní smlouvy s vašimi zákazníky a abyste byli schopni popsat, jakým způsobem účtujete zákazníkům svoji práci. Během implementace je třeba, aby byl po celou dobu k dispozici váš zaměstnanec, který je dostatečně kvalifikovaný a má oprávnění rozhodovat o tom, jak chcete HaloPSA nastavit.
Cena: 24 000 Kč bez DPH
Poptat implementaciPokročilé obchodování
Implementace Pokročilé obchodování se věnuje, jak jinak, prodeji. Předpokládá, že máte implementované alespoň Základní odbavování, nicméně mít implementované Pokročilé vykazování je doporučené. Upřímně – účtování práce je základem využívání celého HaloPSA. Pokud se chcete posunout o úroveň výše, nechte HaloPSA řešit i prodej zboží a služeb. Každý servisní tiket může být změněn v příležitost k prodeji něčeho nového. Tato implementace vám dá možnost přesunout se od práce vašich techniků k obchodnímu týmu.
Nastavíme pro vás celé obchodní kolečko: Příležitost -> Nabídka -> Schválení nabídky zákazníkem -> Objednávka -> Dodání zboží/služeb.
Ne všechno se dá zrealizovat pouhým přivezením krabice, nebo jedním kliknutím. Pro takové případy pro vás připravíme šablony projektů, jejich účtování a oddělení od běžné servisní činnosti. Má váš zákazník smlouvy na běžný servis placený prostřednictvím paušálu? Projektová práce navíc je pro vás to, proč potřebujete Pokročilou implementaci!
Tato implementace zahrnuje:
- Import produktů
- Nastavení obchodních příležitostí a jejich workflow
- Nastavení šablon pro nabídky
- Nastavení projektových typů tiketů a jejich workflow
- Základní reporty a dashboardy
Očekávaná časová náročnost je cca 16 hodin, tedy 2 pracovní dny, rozdělené do čtyř půldnů. Před implementací je třeba, abyste měli k dispozici vaše obchodní podmínky, pokud chcete, aby byly součástí vašich nabídek. Pokud máte nějaké speciální požadavky na způsob účtování vašich projektů, je dobré mít je rozmyšlené předem. Během implementace je třeba, aby byl po celou dobu k dispozici váš zaměstnanec, který je dostatečně kvalifikovaný a má oprávnění rozhodovat o tom, jak chcete HaloPSA nastavit.
Cena: 24 000 Kč bez DPH
Poptat implementaci